Już 17. października grupa ponad 60 wolontariuszy z całej Polski przybędzie do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesku, aby wyremontować i wysprzątać teren wokół placówki.
Akcja odbędzie się w ramach światowego programu marki Timberland – Serv-a-Palooza, którą w Polsce dwa razy do roku przeprowadza dystrybutor marki, firma Marketing Investment Group Sp. z o. o. S.K.A.
Nowe oblicze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesku
Projekt ścieżki edukacyjnej, odnowienie placu zabaw, całkowita renowacja ogrodzenia, nowy wygląd przedszkola dla najmłodszych podopiecznych ośrodka – 17. października do Leska zjedzie 60 pracowników firmy Marketing Investment Group z całej Polski, którzy w ramach akcji „Timberland Wspiera – Serv-a-Palooza 2013” i wolontariatu pracowniczego będą pracować w tamtejszym Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. To zaangażowani młodzi ludzie, którzy chcą dać z siebie więcej dla społeczeństwa.
Firma Marketing Investment Group, wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polsce, już od 2005 roku angażuje się w światowy program marki „Path-of-Service”, który zakłada pomoc środowisku oraz lokalnym społecznościom. Program co roku angażuje pracowników w dwa eventy: wsparcie lokalnych społeczności w ramach akcji Serv-a-Palooza oraz pracę na rzecz ochrony środowiska - akcja Earth Day. Od początku działania akcji przepracowaliśmy już około 9 tysięcy godzin, zaś na wyjazdy jeździ się co roku około 150 pracowników firmy.
W tym roku kontynuujemy naszą tradycję i 17. października (czwartek) przybędziemy do Leska wyremontować i posprzątać teren wokół Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy Smolki 4.
Placówka na co dzień zajmuje się edukacją dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim a także sprzężonymi niepełnosprawnościami tj. upośledzenie umysłowe i mózgowe porażenie dziecięce, autyzm. Głównym zadaniem Ośrodka jest przygotowanie wychowanków, w miarę ich możliwości, do samodzielnego udziału w życiu społecznym poprzez integrację ze środowiskiem i zapewnienie warunków wszechstronnego rozwoju. Ośrodek pomaga podopiecznych w wieku od 0 do 24 lat. Pomimo ogromnego zaangażowania personelu i wkładania w swoją pracę całego serca, Ośrodek wciąż potrzebuje wsparcia finansowego, które jest niezbędne do wyremontowania terenu wokół placówki oraz zakupienia potrzebnych artykułów.
Serv-a-Palooza to ogólnoświatowa akcja, organizowana przez markę Timberland, która polega na wspieraniu lokalnych społeczności. Co roku pracownicy sami wskazują miejsce, gdzie warto zrobić coś dobrego. W Polsce odbyło się już 7 takich akcji – m.in. wyremontowaliśmy Dom dla Dzieci Towarzystwa „Nasz Dom” w Krakowie, Dom Dziecka nr 7 przy ul. Naczelnej w Krakowie, Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą „Parkowa” w Krakowie a dwa lata temu wybudowaliśmy ogródek i plac zabaw dla małych pacjentów szpitala w krakowskim Prokocimiu.
Serv-a-Palooza to realne odzwierciedlenie idei „Path of Service”. Pracownicy Grupy MIG mogą poświęcić rocznie 40 pełnopłatnych godzin pracy społecznej.
Video z ubiegłorocznej akcji Timberland Wspiera w Mrągowie: http://www.sizeer.tv/218-Timberand_Wspiera_2012.html
Timberland jest jedną z najbardziej zaangażowanych społecznie i ekologicznie marek na świecie. Za swoją Strategię Odpowiedzialnego Biznesu (Corporate Social Responsibility) otrzymał w 2010 roku Laur Odpowiedzialności, przyznawany przez PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte.
Informacja nadesłana: Paulina Stefańczuk
Wydawca portalu lesko.net.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. REKLAMA:
» Wyślij komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się lub zarejestruj.
» Brak komentarzy
Nie ma tu jeszcze komentarzy.
|